mandag 19. desember 2011

Snart er det jul

 Hei alle sammen !
Nå er det en stund siden jeg har skrevet .Det har vert så mye som har skjedd,og formen min har vert veldig varierende.

Vi har en tradisjon nå før julen at vi drar til besteforeldrene   med en juleblomst. Det er veldig koselig,se den gleden de har ved å dekke, å sette kaker på bordet. På lørdag var vi hos min mormor,hun ble så glad,farfar min skal vi til i løpet av uken....

Jule tre er kommet opp i stuen.
                                                       
Her ser dere litt mere nærbilde av pynten
Er ikke så lett å få et bra  bildet av det  store treet vårt,men skal ta  noen flere blider å legge ut..

Jeg har jo skrevet i et inlegg før om Fru Rosa`s Landhandel
Hun som har den aller beste servicen.
 Hun har nå en julekonkuranse se her ..http://frurosashjem.blogspot.com/2011/12/bli-med-pa-den-store-julekonkurransen.html?spref=fb

Jeg fikk en julegave av henne i posten,


Fikk løper i samme mønsteret,å jeg har jo fått 2 koppe håndklær av henne tildligere :)


Har ei som jeg snakker mye på facebook,vi er begge med i Ryggforeningen .
Vi har pratet endel timer sammen,Det er så koselig. Hun har sendt meg julekort, ikke nok med det et nydeligt kort med flotte ord, og en uventa julegave som jeg er sååå spent på å åpne.
Ellen= rosa stod det på kortet,det stemmer jo he he så er spent på hva det er.... Legger ut bildet av pakken så kan vi gjette sammen..-



 


Til slutt vil jeg vise dere none bilder av mine lys fat.






Håper dere alle sammen har en flott førjulstid

-Ellen

1 kommentar: