lørdag 3. desember 2011

Interiør butikken som har den aller beste servicen

Jeg er veldig interisert i interiør,og det er utallige nettbutikker som driver med interiør.
Jeg kom over Fru Rosas landhandel for 1 år siden.
Den aller beste servicen får du der. Hun har letet i blader for å finne det rette speilet for meg, hun har ringt leverandøren for å høre om de har liftgardin i størrelse 100 , uten at jeg spurte om hun ville. Hvem driver med slik service?

Det som er trist er at hun hadde en konkuranse på facebook,så hele tilhengersiden ble slettet :( Jeg vil gjerne hjelpe henne å få mange av tilhengerene tilbake og heslt enda flere. For en slik dame,med en stå på vilje utenom det vanlige. Anbefaler alle å ta en tur innom hennes nettbutikk
på hennes blogg er det en konkuranse gående nå,der du kan vinne et gavekort på 1500 kroner trykk deg inn her
http://frurosashjem.blogspot.com/2011/12/bli-med-pa-den-store-julekonkurransen.html?spref=fb



Tilhengersiden på facebook finner du her.
http://www.facebook.com/#!/pages/Fru-Rosas-Landhandelno/259267800787140

Vil du bli like fornøyd som meg? ja da må du bli kunde hos Fru Rosas Lanhandel.
-Ellen -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar