mandag 5. desember 2011

snøkrystaller

Jeg var ,på  bytur med en vennine, og vi gikk tilfeldigvis innom perlehuset i Stavanger.
En koselig butikk med mangen fristelser :)
Her kjøpte jeg snøkrystaller ferdig lagte,veldig greit når en er nybegynner.

 Så var det "bare"  å finne  perlene jeg ville ha på snøkrystllene. Det tok sin tid,men ble veldig fornøyd med resultatet. En kjekk vennine gave
.En kan jo pynte med disse i juledekorasjoner,vinduer ja der man vil egentlig.

Her er bilder av noen av de jeg har laget.




Akkurat nå henger de på den flotte adventskalenderen som jeg fikk tak i hos Fru Rosa Lanhandel. http://www.frurosaslandhandel.no
Skal få tatt bilder av kalenderen med 24 søte hjerter senere i dag ;)
Planen er at de skal henge på mitt juletre,men bare de hvite og sølv. For i år skal mitt tre være hvitt og sølv. GLEDER meg voldsomt til å få det på plass.


                     -Ellen.

1 kommentar: