fredag 9. desember 2011

Juletre pynt

Jeg har bestemt meg for at  i år vil jeg ha hvitt og sølv juletre.

Gleden var derfor stor da jeg vant Feel sin konkuranse på facebook på hele 428 kroner.

 Fikk en sms i går der det stod at Feel hadde 30 % på alle julevarer.
 jeg og en vennine tok turen til Kilden. Fant utrolig mye fint, men da jeg kom til  kassen fikk jeg ikke bruke gavekortet. fordi  de var og  Kitch´n butikk, da vil jeg ikke ha varene.
SÅ da gikk turen til Maxi i Sandnes...

Fant utrolig mye flotte juletrepynt der


Her kan dere se hva jeg handlet.


                                       








Jeg Har kjøpt hvitt glitter som jeg skal ha til juletreet,så håper det bli like bra som bildet  i hodet sier ;)




I morgen skal vi kjøpe juletre,litt tidlig  vil gjerne noen si,



Når pynter dere jultre?

   Ønsker alle sammen en fin Fredags kveld i stormen.


                                  -Ellen -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar