søndag 5. februar 2012

Tur 2012

Det er veldig lenge siden en opdatering, Beklager det... Det har vert så mye med jul og selskaper. Så gikk bare ukene så fort.vips var det februar.
 Men JEG SKAL ikke la det gå så lenge mellom hver gang lover det.

Jeg har prøvt å prøve å priotere å gjøre noe kjekt de dagene formen er litt bedre. Så her om dagen laget jeg skinkehorn, kakao og pakte sekken.
Så dro jeg ,Henning min fantastiske mann og Nala min søte rottis på 16 mnd, ut på tur.
Vi har en flott plass som heter trollskogen, her er det både turstier og en kan gå utenom stien.
Det er en mann som jobber firvillig her, han har laget små benker,bord, bål plass, utskjøringer og mye annet, Så utrolig flott her. Så vi fant oss en koselige plass,inni skogen. Så her koste vi oss alle 3,godt med litt varmt i kroppen når gradestokken er  - 7.

Det er ikke så  mye som skal til for å gjøre hverdagen litt spesiell. Det har blitt viktigere for meg, å nyte de dagene jeg klarer å gå på tur, så kan en mimre å se på bilder de dagene det ikke går.
Nyt hver dag på best mulig måte,en klarer alltid å få noe positivt utav dagen om en virkelig vill .
Det var mine kloke ord i dag.  Nedenfor er noen bilder av turen vi hadde.












Nå venter kaffe koppen. Håper alle sammen får en flott Søndag videre.



                        -Ellen-

2 kommentarer:

  1. Koselig å lese hva du gjør og se bilder. :) Dere er flinke til å ha slike koselige gåturer. Ønsker dere en fin søndag! Lykke til i morgen. :)

    SvarSlett