lørdag 11. februar 2012

Morsdag sjokoladekort

Jeg var hos min gode vennine Line på Torsdag. My best friend!
  Hun er så utrolig kreativ. Hun  skulle lage sjokoladekort til morsdag,var så heldig å få lære dette av henne. 
Har nok ikke den tolmodigheten som hun har kremt.
Hun lærte meg å lage sløyfe :) Det var ingen lett ting!
 ble mye frustrasjon,men fikk det til happy :)
Pyntet kortet ferdig i dag, slik ble resultatet.




Klar til å gis bort





Min mamma skal få en brikke og servietter til
Legger ut bildet senere.

Svigermor må jo og få kort :) Laget Mor kort til henne,da min mann kaller henne mor, ikke mamma som meg. Dette har jeg laget helt selv, så er ganske fornøyd med resultatet :)








Svigermor skal få morsdags kaffe til sjokoladekortet. Har ikke pakket den inn enda.Bildet kommer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar